torsdag 4 januari 2018

IGENKÄNNINGSFAKTOR ALLTSÅ







När man scrollar igenom instagram lite sporadisk och hittar något som man bara har hög igenkänningsfaktor på och som får en att asgarva samtidigt. Jag älskar den här "konversationen" som jag chansar ursprungligen är från twitter, men kan vara något helt annat. Strunt samma, det är innehållet som är så bra. Jag bara dog. Så sant. Jag gråter definitivt när jag blir väldigt arg av ren jäkla frustration. Kanske inte har planer på att mörda den som för närvarande gör mig lite ur balans så att säga alltid, men visst finns det tillfällen då man känner för det lite. Typ yttepyttelite. Så när vi gråter så kanske ni bör ta tillfället i akt och dra. Eller fjäska. Fjäska kan funka. Eller be om syndernas förlåtelse. Just saying...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar