tisdag 10 oktober 2017

LITE NYTT FRÅN DESENIO







Hade glömt bort för tionde gången vad jag hade beställt från Desenio.se, men när jag såg den här så förstod jag varför jag valde den. Den är så cool. Vill bara rama in den och hänga upp den, men såklart passade inte några av mina ramar till den. Blir till att vänta tills jag införskaffat en. Fast det kommer nog dröja för jag har en hel lista med saker som ska inhandlas när nästa löning kommer. Känner mig redan fattig för nästa månad. Det ska liksom köpas lister till sovrummet, färg (och det kommer säkert gå åt en del), hö, hovslagare, lättviktsjacka att ha på promenader då jag tydligen kladdat ner min gamla med färg (hur tänkte jag där), matta till nybygge, matta till altan och tusen annat tråkigt. Troligtvis kommer jag lägga över 90 % av sakerna på novemberlistan och senare till decemberlistan vilket genast kommer skjutas upp till januarilistan som troligtvis läggs till februarilistan då jag säkert är ekonomiskt ostabil sen julafton. Tippar på att det kanske blir inhandlat i maj om jag har tur. Eller aldrig. Fast jag hörde något om Sugardaddy´s. Kanske vore något för mig. Jag hoppas dock att han inte har för många krav eller åldersnoja. Och om jag måste engagera mig mycket. Är rätt less på att engagera mig i saker för tillfället. En triss kanske istället. Låter mer kravlöst. 





ha en fin tisdag nu då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar