lördag 16 september 2017

DET KÄNDES INTE SÅ FARLIG





Kom precis hem från bion och take a guess vad vi såg. Japp, ni har rätt. Eller jag antar att ni har rätt om ni inte är helt tappade. DET eller IT, blev det. Myran och kusinen skulle gå så då hängde jag på och så var de ju så illa tvungna att ha med en vuxen. Och jag gillar ju skräckfilm så det kändes som en bra win win situation. Hur filmen va? Ja, den var för lång och mindre läskig. Har sett betydligt värre. Funderade på att ta en liten powernap ett tag, men hitta ingen bekväm ställning. 



den här dagen alltså. Den bara flög iväg. Efter jobbet drog jag ut på en cykeltur via Mölltorp och Kråk. Roligt att variera sig lite, kunde dock vara utan militärövningarna då jag kände mig som en måltavla där ett tag. Sem hem och städa en halvtimme och iväg för att gå ut med min vän och sen hem och ta en knäckemacka eller två och så iväg med dotter och dogs till stallet. Ut och gå igen medans Myran red och så stress hem för att duscha och dra på bio. Men trevlig var dagen minsann. 



Ha det nu fin fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar