onsdag 9 augusti 2017

NÄR ALLT KRÅNGLAR




Blev ju nya lampor från ikea igår och jag skulle ju egentligen snabbt sätta upp dom igår, men då insåg jag att det kommer att ta tid. Gissa om jag hade rätt. Och jag har typ alltid rätt så jag var förnuftig att ta det i dagsljus och när tiden finns.






Ser ni sladden som tittar ut där uppe i hålet? Ja skrek av lycka när jag äntligen fick den dit. Det var en bärs att klara av det. Jag försökte med sugrör som var ihoptejpade, gick sådär. Jag bad Myran om att krypa upp där, men hon var för stor så då fick Lowe offra sig, men han fick klaustrofobi bara av att se utrymmet. Sen så hitta Myran en ståltrådsbit som jag satte ihop med ett sugrör och fick ut den med hjälp av en kratta. Så man kan säga att jag offra mig. 






Sen när jag skruvat ihop allt och var sjukt nöjd över min prestation så insåg jag att jag glömt att skruva på ett plastlock för elkablarna. Undrade vad det där locket var tillför precis innan, men min hjärna registrera inte det precis. Inte för ens jag skruva isär den andra lampan så såg jag det. Så det var bara att skruva upp och fixa till det. Hur kul. Super kul.






Och där är dom uppe. Fy satan vad skönt att det är klart. Blir lite mysigare nu och ljusare. det här projektet har tagit en sån tid, men trots allt meck så har det varit så roligt. Även fast jag låter negativ så älskar jag sånt här. 




kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar