tisdag 1 augusti 2017

EN SÅN DAG







Denna dagen går till historien som årets tröttaste och grinigaste. Jag har inte varit på topp idag alltså. Får liksom ingen energi av det här vädret. Nästan, ja sa bara nästan, att jag längtar till sensommar och höst. Då kan man börja andas och luften är sådär frisk och underbar. Bliningarna är borta dock kommer älgflugorna. Man kan liksom inte få det helt bra jämt. 

Hovslagaren verkade de små och King medans Rubi ska byta skor och verkas om tre veckor eftersom han satte på skorna efter dom andra sist. Så utgifter är det inte svårt att hitta ;)

Gjorde mig en sommarsallad idag och det var ju så gott, men ingen vågade prova så jag antar att jag får ha den för mig själv. Trist för dom. Tog också upp potatisen i landet som var röd och blandade med vanlig potatis och mörötter och gjorde skivor i ugnen och några på grillen. Blev riktigt bra. Rasmus grillade kycklingen och jag var så tacksam över att slippa passa den. 


Nu ska jag börja att snickra lite



kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar