torsdag 10 augusti 2017

TAPETEN ALLTSÅ








Den där tapeten hemma hos mor är to die for. Jag hade aldrig valt ut den, men min mamma kan det där med att se resultatet och vågar. Jag kan också våga, men rostbrun är inte min färg så därför hade jag nog inte ens reagerat på tapeten om jag var själv. Jag gillar den nog mer än vad hon gör nu haha. Idag satt vi upp golvlist och taklist på en del ställen. Imorgon ska vi fortsätta med taket. Mamma kom på en bra ide så nu ska hon ner till byggvaror och få lite tillsågat. Kul när man är fler för då kommer det bättre ideer. När man är själv låser man lätt in sig på ett sätt. 


Har, kors i taket, börjat med mina bänkar. Fyra blev det idag och så får jag göra fyra imorgon. Nu när jag ändå gjorde saker jag inte provat på förut så försökte jag mig på att göra ett kryssbord. Har hittills bara gjort första krysset och det blev inte helt bra, men jag får fortsätta bara. Håll tummarna för att det blir relativt rakt. Helt rakt händer ju aldrig liksom så vi siktar in oss på relativt. Jag nöjer mig med det. Längtar tills jag får fortsätta imorgon. Bara jobba lite först.





ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar