söndag 8 januari 2017

DÄR FÖRSVANN SÖNDAGEN






Den här dagen, den har bara flugit iväg så snabbt. Vi har, kanske mer korrekt att säga att Myran har, provridit en häst som hon kanske kan vara medryttare åt. Jag hoppas innerligt att det funkar för båda parter så att säga för hon behöver motivation att fortsätta ridningen. Inte så att hon tröttnat, men man behöver ju utmaningar liksom. Spännande iallafall. Å så har vi kalasat för den minsta kusinen och nu så lagar jag mat, så ja, dagen den går fort. Jobb imorgon då. Känns rätt gött det med faktiskt. 


Jag är så taggad på att börja rida med. Kanske man ska våga sig upp på Ruby. Inte för att hon är dum utan för jag tyckt att jag har varit för tung för henne då hon precis lagt på sig lite hull. Jag behöver alltså bli av med lite hull för att känna mig mindre som en säck potatis. Så det kan la få bli ett mål. Ett roligt mål. Att bli lite mer smidig och lätt. Belöningen är ju makalöst trevlig så vad har jag att förlora liksom. Känner att det kommer bli jobbigt. Allt som har med att minska in på choklad räknas som ett mega stort hinder i mitt liv. Typ i storlek med Kinesiska muren stort. Ge mig styrka.



Ha de fint




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar