tisdag 27 december 2016

SVÅRA BESLUT TAS INTE SÅ LÄTT





En liten tillbaka blick till sommaren 2015 då vi precis blivit med ett överraskande föl. Han är ju inte föl längre precis. Snart ett och ett halvt år. Tiden går fort. Ibland för fort, ibland inte tillräckligt fort. Idag hade vi hovslagaren hos oss och jag fick väl ännu en bekräftelse på att jag snart måste ta ett beslut om Candy. Jag gillar inte beslut. Speciellt inte om det gäller liv eller död. Men va tusan, jag får skärpa till mig helt enkelt. Men som sagt var jag ger det lite till. Bara lite till. Jag är inte redo. Redo att förlora bland det största jag har haft i mitt liv. Så lite till är jag egoistisk. Och jag som intalade mig själv att nästa år ska bli ett bättre år. Jag kan ju genast slänga den tanken åt ....., ja ni fattar. 

Men jag hoppas iallafall att ni har haft en fin fin jul och kommer få en fin fin nyår. Nu ska jag fortsätta att se på Gåsmamman. Ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar