torsdag 7 juli 2016

BOHEM TACK





Ja det ser alltid så där stökigt ut på mitt bord eller alla bord typ. Jag är lite bohem. Jag vill va lite bohem. Inte lite utan mycket. Tänk er ett hus fullt med bokhyllor från golvet upp till tak. Det är så man dör lite bara man tänker på det. Och så en sammetssoffa, orientalisk matta och snuskigt fin läslampa så är det perfekt. Försöker att köpa alla böcker som jag lyssnat på i lurarna bara för att veta lite vad jag läst, men det kommer ta tid innan det är klart med den listan. Lyssnar ju på tre böcker i veckan ungefär. Så tid kommer det verkligen att ta.


Lyssnar på sista boken nu, alltså Grey. Och nu är det samma som ettan fast ur hans perspektiv och hans tankar. Så bra. Manlig uppläsare nu och det är rätt skönt att variera lite. Kan bli uttjatat att lyssna på samma röst i 60 timmar. Sen är det slut på dom där böckern och så kör vi lite hederlig deckare istället. Såg att det kommit en ny på Adlers Avdelning Q. Superbra böcker. 


Nä nu ska vi mysa med lite jordgubbar och choklad så 


adios




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar