torsdag 2 juni 2016

KLAGAN









"Det här är ingenting som någon annan borde höra
men jag kan inte sluta njuta av och klaga jämt
Jag har byggt in mig bakom självföraktets hårda väggar
och jag kan inte se nåt annat än min längtan bort
Från dåliga repriser, från meningslösa kriser
Jag vet att ingen ställer lika hårda krav på mig som jag
och om jag inte slutar vältra mig i gamla minnen
så kommer självföraktet bli min enda vän"




En liten del av en av mina mest spelade låtar just nu. Den Svenska björnstammen går non stop här just nu för dom är så bra. Sjukt bra texter, röster, instrument och rytm. Dom har liksom hela paketet. 



Idag har jag blivit smått galen inombords. För mycket människor och för lite bara jag. Måste få vara ensam snart innan jag spricker. Jag är för mycket ensamvarg, way to much för mitt eget bästa och det är något jag jobbar med varje dag. Att bjuda in fler människor. Att inte stänga ute. Så svårt. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar