tisdag 21 juni 2016

SNART HELG... TYP SNART








Tisdagen är snart över och jag börjar känna att hoppet återvänder till mig. Två dagar jobb kvar och sen ledigt, midsommar och midsommardagen. Och jag känner mig lite sugen på partaj. Eller en hel del om jag ska vara ärlig. Ska försöka att mixa ihop en god Mojito och bara luta mig tillbaka och njuta. Det kan tänkas att man kan ha sämre planer. 


Har idag gjort mig fattig på nya pass till barnen och mig, handlat mat så mina fågelungar inte behöver svälta mer och en ny Hannibal Lecter kåpa till Frida så hon kan svälta mer. Vilka kontraster det är i livet. En del har tur, andra mindre tur. 



Nu ska jag ta en dusch, prova klänningar och se klart på Orange Is The New Black´s nya avsnitt. 



kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar