onsdag 22 juni 2016

EFFEKTIV ELLER UNDANDRAGEN








Jag har denna onsdag (onsdag redan liksom yehooo! vilket betyder torsdag imorgon vilket betyder helgen är i sikte, yes please) lyckats att göra allt utom att städa. Det är så här varje gång jag känner att jag bara måste städa så kommer jag på tusen saker jag hellre gör. Som att tvinga en vän att cykla Bottensjön runt med mig i regnet. Och jag måste säga att det var så mycket roligare än att städa. Har gått en pw idag med dock i en takt som gjorde det mer effektivare att sitta hemma i soffan och äta godis typ, väldigt mycket typ. Mitt fall efter den där hover boarden spökar fortfarande och jag tycker fortfarande väldigt mycket synd om mig själv. Självömkan är något jag är bra på. Och det har jag verkligen fått jobba på i mitt liv. Jag är inte bara smart utan jag är en fruktansvärt bra självömkare med. Bli inte för avis nu. En del har det, andra inte.


Bara för att toppa denna dag så körde jag en lermask också. Blir nästan rädd för mig själv när jag lyckas att utföra så många "jobbiga" saker på en dag. Nu vill jag trycka dit en massa klappa händer emojisar till mig själv. Hoppas eran kväll varit bra fast jag har all förståelse för att den inte varit lika effektiv som min, men hoppas kan man ju alltid göra *blink blink* 




kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar