lördag 9 april 2016

SER VI SLUTET KANSKE







Snart så kanske det äntligen kan bli ordning i oredan. Det är inte den ultimataste lösningen att ha tamburmajoren vid öppning till vardagsrummet då den är väldigt mycket i vägen och jackor trillar av hela tiden, men imorgon fogar jag för sista plattan är lagd... äntligen. Och det betyder inflyttning av hallinventarier.  Känns som en stor sten lyfts från mitt hjärta nu när det här är på sluttampen. 




Idag har dagen bara flutit på med handling av mat, promenad med min Myra och hundarna, och se sista delen av Maria Wern och sedan somnade jag såklart i soffan direkt när barnfilmen sattes på efteråt. Vaknade och kände mig full av energi och la de sista plattorna på golvet och tänkte faktis foga det som gick, men insåg att jag bör vänta tills dagsljus så imorgon blir det inte till att slöa i sängen hela dagen utan se till att make shit happens. Stallet imorgon och eventuellt blir det en snabb utgång på kvällen. Som en liten paus i all denna stress som inneburit med detta golv och allt. Jag förtjänar det tiofalt.





Ha det fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar