torsdag 17 mars 2016

BLOMMOR & ENS LOTT I LIVET







Jag har äntligen gått och köpt lite ranunklar som snittblommor när jag var i blomaffären. Brukar bara köra med rosor och tulpaner eftersom det är ungefär så långt min kunskap räckt, men idag körde jag på ett lite mer vågat kort så att säga.


Idag har jag jobbat dock ej heldag för Myran skulle till tandläkaren i Skövde, men äntligen är vardagen påväg tillbaks igen och hur skönt är inte det. Och så var vi ju i Skövde och handla lite kläder, blommor och mat. Så tråkigt just det där med att handla upp sina pengar på mat. Lillebror fick sig en blå snygg bomberjacka och lite byxor. Själv fick jag avstå från sådana köttsliga saker som kläder. Nöja mig med att mat kommer på bordet och diska också såklart. Alltid en mors stackars lott i livet att stå och slita ut sitt liv vid spis och disk. 



Ha nu en toppen fredag tomorrow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar