söndag 20 mars 2016

JAG ÄR...










Alltså den där trenchcoaten från Modesto är bara så skön. Passar till allt och så känner man sig lite mer smartare när man har den. Lite advokat/kriminalare smart typ. Jag skulle lugnt kunna klassas som Gunvalds efterträdare om nu inte den där norsken kommit in (glömmer alltid av hans namn) för är det något Gunvald i stort sett alltid har så är det en beige trenchcoat. Så jag och Gunvald alltså. Vi är så smarta. Och om inte trenchcoaten lura er så safe jag med en Odd Molly kofta under för att öka på överklass stämpeln. Och så lite By Malene Birger på det bara för att ni ska tro att jag är en människa med kontroll och rutiner och vet vad hon pratar om. Och när ni nu fått allt det inpräntat i er så kan ni tänka er helt tvärtom så har ni mig. Jag är så osmart, så inte överklass och så flumm. Jag är tidsoptimist deluxe. Jag är "allt löser sig nog tillslut". Och jag har världens sämsta humor. Hur är ni?




kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar