måndag 18 januari 2016

PROMENAD & STOCKHOLMSTRIPP








Drog ut på promenad med hundarna i solen och jag kände att det går åt rätt håll iallafall. Det var fortfarande svinkallt, men mina ben var inte som istappar när jag kom in idag tack och lov. Sen var det bara att utfodra barnen och dra till skridskobanan som jag lovat. Lillebror trotsade sin blygsel och vågade prova och han åkte så bra. All deras rullskridsko åkandes inne hade gjort susen dock var det för mycket folk och frihetskänslan var som bortblåst. Man kände sig som ett djur i bur. Idag åker vi på sjön istället. 





Stallet blev nästa tripp och det var så kallt. Fort hem och laga mat och lata sig med ett avsnitt av Black Sailor. Dagen gick fort och nu är det måndag. Snälla låt veckan gå fort. På lördag drar jag och storebror mot Stockholm för att se Nitro Circus på tele 2 arenan. Ska bli kul, men jag är sjukt nervös över att fixa allt själv. Har ju bestämt att jag ska våga så bara att kämpa på och hoppas jag inte klantar mig med tåg, taxi eller hotell. 








kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar