söndag 6 december 2015

FELSKRIVNINGAR & BESVIKEN PÅ BLÅSTEN







Någon ville gärna in och få sin eftermiddagsmat. Det var frustningar och sparkande på dörren bara för att förtydliga vad hon mena och jag kände av stressen, det gjorde jag. Men har man spenderat i stort sett hela tiden inne i stallet tar det lite längre tid att mocka. Hade ett allvarligt snack med dom att dom kunde ju iallafall gått ut och uträttat sina behov,(skrev först avrättat sina behov, men undrade om det egentligen stämde och fick än en gång goggla fram om man verkligen sa avrättade sina behov. Haha, klart som tusan man inte avrättar sina behov, eller kanske det finns någon som halshugger sin egen skit. Jag är inte den som dömer, men det låter som ett riktigt skitgöra. Nä, smart är man inte precis.) men jag anar att dom lyssnade med stängda öron. 







Här blåser det stadigt på och jag är så frustrerad över att detta väder hindrat oss från att rida. Hundarna var sjukt besvikna över deras inställda skogspromenader så jag fick tvinga mig ut imorse och gå en sväng. Sedan kratta jag lite eller lät löven blåsa sig till högen kanske vore korrekt benämning på vad jag gjorde. Flyttade bord och insåg att trädgården är som ett slagfält med grenar, gamla kaninburar och bord överallt. Blåsten kunde åtminstone blåsa bort det långt bort så jag slapp ta och åka och slänga det på återvinningen. Någon nytta borde man ha av blåsten iallafall. Djupt besviken på den. Väldigt djupt besviken.







Ha en bra helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar