måndag 14 december 2015

TRADITIONER MINSANN








Hitta den här roliga saken och det är ju jag och Fia typ. Jag är den där med godispåsen. Den där pessimistiska, sockerberoende och hemska vännen som vill att alla ska må som henne. Dåligt alltså. Hoppas verkligen inte jag är så på riktigt ;)




Idag har jag och de små kidsen huggit ner oss en liten julgran hos bror. Det är ju tur att någon för julgranshuggande traditioner vidare. Jag gillade att följa med min far och välja gran och nu får mina barn den chansen dock valde jag. Ja, jag är inte lika snäll tyvärr.



Har ni hittat era julklappar än? Jag har köpt två. Får stressa med de andra likasinnade människorna dan innan jul. Men en är ju van vid det här laget. Jag gillar ju att handla och att handla julklappar är ju ännu roligare (men bara om man slipper handla en massa tråkiga saker). Just nu ska jag kika på Gant jackor, Morris jackor och schyssta man bags. Kanske till och med ruskigt snygga skor att matcha man bagen med. Ha ha stackars, stackars dom som tvingas öppna mina julklappar och låtsas vara nöjda. Ska ge mina barn en "se ut som du älskar dina julklappar fast du egentligen bara vill hoppa på dom och spola ner dom i toan" kurs så ingen blir besviken. Speciellt inte jag. Det är definitivt deras mamma de måste lura. Jag vill verkligen att alla ska bli nöjda över vad jag kokat ihop.






kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar