lördag 7 november 2015

ATT FLYGA FRAM








Dom där två alltså. Så fina ihop. Idag fick Myran testa att trava med Candy i skogen själv medans jag cykla brevid. Det är inte så att hon inte vågar eller inte kan utan bara så att denna helt underbara häst är väldigt pigg och till och med jag har svårt att hålla in henne när hon väl fått upp tempot och insett att nu jäklar händer det lite. Och vad som hände? Det gick så bra. Visst hon var pigg. Visst det blev en del halvhalter. Visst att Myran var nöjd. Så nöjd. Och då är jag nöjd. Nöjd djupt därinne. För vem kunde tro detta för tjugo år sen att den där ponnyn kommer glädja min egna dotter en dag. Helt magiskt. Och det är ju det hon är min fina häst, magisk. Kunde inte slita ögonen ifrån dom två när de liksom flög fram där i skogen.




Vi fick också besök av en massa söta barn och mammor och en pappa och de små tjejerna fick rida på de där två lurviga ponnysarna. Äntligen fick de också jobba för brödfödan. Gick superbra iallafall och barnen var så modiga och duktiga.







kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar