lördag 7 november 2015

LÖRDAG, ALLTID TREVLIGT







Snart är ljust och fräscht ett minne blott för min gröna ådra har liksom tagit över min själ. Förresten så kan man stryka fräscht för med vitt så följer ju också alla dessa små fingeravtryck med överallt. Så dom kommer jag inte sakna. Inte sakna alls. Vill helst inte måla fönstret grönt, men är rädd för att jag inte kommer kunna att hindra mig när jag väl sätter igång. 


Håller på med taklisten och jag inser för var dag att jag inte har någon hjärnaktivitet kvar. Så mycket fel, så många misstag och så många omsågningar. Men nu får jag äntligen sätta upp min fjäderlampa. Yes på det liksom. Som jag längtat. 







Dagens negativa: Att man köpt billighets varianten på ob och därmed fått den modellen då man måste leta efter den där jäkla fliken att riva bort plasten med. Det är sjukt tidskrävande har jag insett. Så note to my self är att ta dom som man vrider på istället. 

Dagens positiva: Har inte upplevt det än, men snart så kommer det nog som en blixt från en klar himmel och jag känner djup tacksamhet över just denna lilla positivitet. Jag skall vänta tålmodigt och gudfruktigt.







Ha en riktigt bra lördag folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar