tisdag 10 november 2015

IBLAND ÄR SAKER LITE MER BESVÄRLIGA








Liten del av hallen i bakgrunden och dom skönaste byxorna i förgrunden. Just dessa köpte jag i den lokala cykelaffären och är toknöjd. Inte bara för att det är XS (ok det är herrstorlek, men ändå låt mig få vara lite glad ett tag att jag lyckades klämma i mig den storleken) utan för att jag äntligen kom till skott och köpte ett par. Bästa känslan. 



Idag blev det tidig hemgång från jobbet eller iallafall en timme tidigare, för myran mådde inte bra alls. Så nu ska jag få lite saker gjorda som har känts fruktansvärt jobbiga att utföra som till exempel: 

1. Beställa ny färg 
2. Såga lister till Myrans rum
3. Beställa klipp och färg tid för mitt hår
4. Och typ allt just nu som krävs att jag måste röra på mig








ajöken på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar