tisdag 10 november 2015

MUCH IS MORE











Nu undrar ni säkert vad detta är för mix match av allt. Och ja, ja förstår er, det är så mycket av allt att jag bara älskar det. Går efter mottot much is more liksom. Den mönstrade tapeten i rött är inne i Myrans garderob och taket är i grått med dekorationslister för att göra det lite mindre platt. Tyckte att vitt hade varit för hårt mot allt annat och jag tror det blir sjukt bra när allt är på plats. En stång i mässing eller koppar, belysning, schyssta galgar och inredning så är det super najsit sen. 



Har varit så sjukt effektiv idag alltså. Typ för effektiv för att jag knappt kan tro det själv. Har bytt alla golvlister i Myrans rum och målat dom och lagt in dom. Målat tak i garderober och satt upp dekorationslister. Satt upp taklist i garderob och sågat och lagt in golvlist.  Städat toalett uppe och rensat och städat i Myrans rum (fanns verkligen en hel del som ska få återvinnas till skräp). Har dock ej lyckats att boka frisörtid. Får bli på onsdagslistan to do list som jag redan skrivit för att effektivisera mig ännu mer. Nu kan jag sova med gott samvete.





kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar