måndag 10 augusti 2015

KÖKSTRÄDGÅRD & TEGEL























Just nu är köksträdgården full av växtlighet och känslan av att bara gå ut och plocka sig lite sallad eller potatis är obeskrivlig. Och den där kjolen är så fin. Köpte den i London när det var så varmt att jag var tvungen att köpa mig något att byta om med. Så då blev det denna kjolen. Jag gjorde ett snabb byte i parken i London och jeansen fick åka ner i påsen istället. 












Hallå hallå




Tar just nu en liten paus från kaninbygget för att laga lite mat till barnen som badar för fullt. Ska försöka att få klart den murade grunden till kaninhuset ikväll. Och det är i tegel också. Och jag ääääälskar tegel. Och tegel ihop med vitt är så fint att jag inte vet någon bättre kombination. Och jag har heller aldrig murat upp något i tegel och jag råkar också gilla nya utmaningar. Så nu är grunden utgrävd, provisoriskt uppstaplad och vattenpassad. Good to go bara!







Ha en fin fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar