måndag 8 juni 2015

MINIVÄXTHUS















I förrgår hade jag lite allmänt tråkigt och beslutade mig för att bygga upp ett av mina miniväxthus som tagit sisådär tre fyra år nu. Den var uppreglad, men sen blåste den sönder till en brädhög. Så nu står den där. Helt operfekt, men perfekt för mig. Funderar på om jag ska be min broder sätta på ett plåttak eller om det ska vara öppet. Tar troligtvis några år för att verkställa den tanken så jag kan ju fundera vidare ett tag till. 








Hallojsan på er!




Helt underbar dag igår. Passade på att sola några timmar. Älskar värmen. Fixade mina presenter, hämtade paket som visade sig innehålla för stora byxor så det var bara att fort beställa nya och hoppas de hinner komma på torsdag, köpte mig lite saker på Modesto för presentkortet, var i stallet och började måla ytterväggen vit. Lite hanns med iallafall trots latandet. 


Hoppas min första seriebox har kommit idag. Beställde helt spontant i söndagskväll säsong ett av serien outlander som jag lyssnar på nu. Den är engelsk/skottsk och det råkar vara ett av mina favorit språk att lyssna på. Och den innehåller fler riktigt bra saker, men återkommer om det senare.







ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar