måndag 8 juni 2015

SKOPROVNING & MENTALT INSTABIL








Tänkte att dagen är så tråkig så lite skoprovning piggar väl upp den, men skorna var lite små. Mina tår ser ut som ett trångt hot dog packet som försöker klämma sig ut. Mindre fint kan man säga. Tror nog att de kan töjas ut eftersom det är i skinn, men det kommer krävas offer för det. Och skavsår, oh hatar skavsår. Det bästa vore att låna ut dom till en ansvarsfull 39:a som töjer ut dom åt mig. En som inte är ute och trillar omkull (det verkar ju vara mitt jobb nuförtiden) och tar sönder skorna utan en som mer gillar att gå i högklackat inne och är försiktighetsmänniskan själv. En sån ska jag leta efter. Varför offra sig själv när man kan offra och glädja någon annan samtidigt. Helt klart mitt nya motto. 










Hej hej!




Idag är jag hemma då Myran hade så ont i magen igår och idag och jag känner mig lite kass själv, men att tycka synd om mig själv är ju något jag har blivit väldigt bra på så man vet liksom aldrig om man mår dåligt av sjukdom eller bara depression. Just nu vet jag bara att det här vädret gör mig sjuk. Börjar snart bli mentalt instabil. Och bara för att det blåser hela jäkla tiden så tvingas jag vattna i all oändlighet för det torkar ju ur så snabbt. Hatar att vattna. Ja jag vet, jag hatar pretty much everything. Nu ska jag ta och kika i en inredningstidning och lugna mina nerver och bli på gott humör igen.








ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar