torsdag 7 maj 2015

GUL KLÄNNING & MOTIVATION






klänningen finns här






Väntar på att den här ruskigt fina klänningen ska komma och pigga upp mig. Hoppas nu bara att den passar. Såg att det kommit in ett par skor i bästa modellen precis efter jag beställt, hur irriterande är inte det. Nu är det väl inte så att jag lider av skobrist, men eftersom priset på dom är sjukt bra och dom är så sköna så känns det helt ok att handla ett par även fast det inte behövs. Fast när man gillar skor så är alla skor nödvändiga, alla priser vettiga och alla köp berättigade. 



Torsdag redan och denna vecka har som vanligt gått snabbt. Ridskola och handelsträdgård idag. Måste köpa ett par nya krukor till köksträdgården för att få upp motivationen lite. Det är lite för segt tempo på mig just nu även fast jag försöker att jobba på så kan jag jobba ännu hårdare. Se till att få lite resultat. 







ha en fin torsdag nu



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar