tisdag 5 maj 2015

KRYMPNINGAR & VÄDER








Passade på att ta på mig min favortitkavaj då jag var tvungen att ta bilen till jobbet igår och jag tror bestämt den hade krympt för shit vad tight den var. Lovar att jag spräckte några sömmar igår. Den får definitivt inte komma ut igen. 




Det var ju så himla trevligt väder igår och därför gjordes absolut ingenting. Hjälpte till med att flytta bort jacuzzin, men det var i stort sett allt som denna kroppen ansträngde sig till. Hoppas på en bättre dag idag för ni vet ju att jag har startat upp en hel del projekt och blir de inte klara snart så går jag ner mig. Nu vill jag börja så och plantera lite lök och potatis. Dock är det ju minusgrader vissa morgnar så vet inte om man vågar sätta ut potatisen än. Detta väder alltså. Idag, just nu, är det fem grader och det är helt ok att cykla i. 





ha en riktigt bra dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar