torsdag 9 april 2015

HOLLY & WHYTE I DEN ULTIMATA FÄRGEN








Hur snyggt är inte dessa från Holly & Whyte/Lindex? Tar mig friheten att skriva att ni också tycker dom är ruskigt fina. Ni vet ju att jag redan har värsta crushen på just Holly & Whyte och jag har än så länge inte blivit besviken. Och är ni lite shopping sugna så har dom just nu halva reapriset inne på webben på reavaror och troligtvis i butik också. Så då blir det superduper billigt att fylla varukorgen. 





Igår var jag som vanligt trött och jag antar att jag måste åka och kika ifall mina järnvärden är dåliga igen för jag är sjukt trött på att vara trött. Nu imorse så blev jag på dåligt humör bara av att höra den där jäkla väckarklockan, men nu är det bara en morgon kvar och sen så är det helg. Gjorde inget vettigt igår. Jo, jag mockade och jag och lillebror tog en promenad/cykeltur till affären, men annars så var jag noll inspirerad till något som helst kroppsligt arbete förutom den att lyfta skeden till munnen för att äta min glass. 







kram på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar