tisdag 7 april 2015

STALL & MÖTE











Gårdagen spenderades mestadels i stallet med de här två små trollen. Först hade ju Myran tävling i Mölltorp och sen åkte vi hem och laga mat för att dra ut till vårat stall och våra envisa hästar. Shettisarna gillar väl inte direkt att rida i hagen precis så det gällde att öva på bestämdheten, men måste jag utnämna en vinnare så vann nog ponnyerna lugnt. Sedan lämna vi lillebror med kusinerna och tog med de stora hästarna och red/promenera ut i skogen med hundarna. Sedan var jag så trött när jag kom hem och dammig och hårig. Shit, vad de där fäller alltså.



Cyklade till jobbet idag, så stolt över mig själv( ok, jag tog elcykeln, men det är ju bra det med va? Ja det är det fasiken. Jag är bara bäst dock inte i fredags, men annars sjukt bra, typ världsbäst). Imorgon är sista dagen med Rubinettes ögonsalva och det känns så gött att slippa hålla på med det. Jag gillar ju inte måsten och det där har varit ett måste om något. 



Nu ska jag snart åka på föräldramöte på förskolan och jag hoppas att lillebror inte visat alla sina charmerande sidor alltför mycket. 





ajöken på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar