torsdag 12 februari 2015

IBLAND BEHÖVS DET LITE KÄRLEK




Stallet och ridskolan avklarat för idag. Och min duktiga lilla Myra kämpar på med envis liten c-ponny som gärna gör lite som han vill, men hon tycker att det går bra, att hon bara behöver lite mer tid att lära känna honom. Passade också på att ta hand om min ridskor som hade sett sina bästa dagar. Avtorkning och putsning. Måste inhandla lite ordentliga skoputsar grejjer inser jag. Lite borstar och sådant roligt. Jag har ett par stycken skor i stort behov av tender and care. 














Kolla så fina de blev. Och kolla in det snygga och sköna fodret i skon OCH dragkedjan. Älskar dragkedjans position. Råkar vara så att jag älskar skor i allmänhet och ridskor i synnerhet. Det är något där i hjärtat som bara blir helt varmt av att bara titta på dom. 





Min ljudbok "lärjungen" är så ruskigt bra att jag dör av spänning. Är på sluttampen just nu och senare när jag är klar ska jag sammanfatta allt i Sandras Spektakulära Bokrecensioner och tvinga er att läsa allt jag så omsorgsfullt skrivit för att inspirera er till att läsa eller lyssna på böcker. Tänk vad snällt av mig att jag tänker på er. Bli inte för spralliga av förväntan nu efter min recension att ni varken kan äta eller sova. Jag lovar nästan dyrt och heligt att den kommer imorgon kväll och jag vill ju att ni ska vara utsövda, pigga och glada när ni läser.






kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar