lördag 7 februari 2015

EN TREVLIG HELG MINSANN








Sällan jag använder min Barbourjacka, men när jag gör det så inser jag att den är rätt bra. Dock gillar jag inte skärpet. Skärp på jackor är oftast en detalj som bara är i vägen enligt mig. Dr. martens skorna som jag fyndade förra veckan är galet snygga. Så nöjd över just det fyndet.






Har haft en toppen helg i Göteborg med brudarna. Vi tog snabbtåget på morgonen och tunnelbanade oss fram till hennes fina lägenhet där vi bjöds på en supergod sallad. Jag smakade på avocado för första gången. Det finns hopp för mig. Sedan drog vi ner på stan och jag lämnade tillbaka min jacka. Smidigt som tusan det där med att beställa på nätet och sedan kunna lämna tillbaka det i butiken. Chokladmuffins, cola och arga blickar från cafepersonal ingick också i lördagens aktiviteter. Godistuggande och kvällsombyte i all hast. Restaurangbesök och ölhak. Ännu mer godistuggande och asgarv tills vi inte orkade vara vakna mer. Frukost och sedan in i butikssmeten igen för att inhandla lite pysselsaker till kidsen. Snabbtåget hem och sedan var den helgen slut. Trevligt är alltid kort, men nästa dejt är redan bokad. 





ajöss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar