måndag 9 februari 2015

RABATTKOD Å ILLAMÅENDE







bild lånad från modesto



Passa på att fynda lite kläder eller inredning nu på modesto då jag såg att dom hade 15% på alla varor till och med rea. Med koden LOVE15 så kan du shoppa loss och den gäller ända till Alla hjärtans dag, alltså 14 februari. 


Lampan som är på bilden skulle jag så gärna vilja ha i sovrummet, men känner mig lite snål fortfarande. By Malene Birgers nya clutch tittade jag på inne på Milk & Honey och jag gillade den lite för mycket. Så nu förstår ni att jag har ångest. Har nämligen tänkt att jag ska satsa på hemmet nu och plånböcker är ju inte hemmet. Fast egentligen ska jag bara spara. Så jag drömmer väl vidare. 


Känner mig inte så bra idag. Undrar om det är den där magsjukan som jag typ skratta i ansiktet och sa att jag aldrig lyckas få eller om det är alla tågresor som yrt till det. Jag är nämligen väldigt åksjuk och det där kan sitta i en stund efter. Jag hoppas att det ger sig. 






ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar