fredag 13 februari 2015

BLIR DET ALDRIG VÅR










Bytte min vita jacka till den här schyssta saken istället när jag var i Göteborg. Ser fram emot när vädret är lite finare för då åker den på. Har en liknande fast i kavaj modell som jag har inne, men denna ska jag vänta lite med. 




Fredag idag och jag funderar på vad vi ska göra som inte kostar pengar. Funderar på en promenad till affären där barnen kan stanna till på lekplatsen och hundarna får komma ut lite längre. Problemet är bara att jag har lite lata barn och att få dem ut på en promenad är ungefär lika svårt som att gräva sig ner till kina. Kanske till och med svårare. Själv skulle jag behöva hundra promenader, men lite svårt att komma ut då ingen kan vara hemma med de lata små. Det är det ända negativa med att ha en sambo som kommer hem tidigast sju fast mest typ nio varje dag i stort sett. Att aldrig få tid till att gå ut och gå utan att pracka på barnen på någon. Lite jobbigt ibland.






kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar