lördag 14 februari 2015

KÄRLEK TILL PUMPS









alla bilder från hm



Kika in pumpsen på dessa bilder och våga liksom inte säga att de är annat än sjukt snygga. Jag sitter här och blir helt tokig på allt fint som finns. Tycker att det är kul att gå in och inspireras om hur man skulle kunna matcha ihop kläder och skor. Allt är möjligt. Nästan allt är möjligt. Ok, det finns riktigt fula stylingbilder, men förutom det så är det väl bara din fantasi som sätter gränser och hur du väljer att strunta i andras blickar. Gillar själv när folk vågar lite mer.   





Visste att jag inte skulle gå in på hm.s sida och kika lite, bara lite intala jag mig själv. Och vad händer? Jo jag frestas, frestas mer än vad som borde vara tillåtet. Mina favoritskor som jag bara skulle köpa om de kom tillbaka i lager igen har kommit tillbaka i lager igen och nu har jag en inner kamp. Dom ena är relativt billiga och praktiska, alltså ett vettigt och förståeligt köp. Dom ena är pumpsena på sista bilden i läder som är så snygga att jag typ skulle göra väldigt tråkiga saker om det gjorde att jag fick dom, gratis alltså. Dom kostar lite mer och de är inte praktiska. Troligtvis kan jag inte gå i dom utan att det ser ut som en påse skit så, nej de är inte ett rättfärdigat köp. Inte när jag inte får handla något. Med något menar jag ytterst lite och att inte visa det för en speciell person. Märker han något säger jag bara att den är gammal, men aldrig använd eller att jag beställt den för typ hundra år sen, men den blivit restnoterad tills nu. Funkar varje gång.  Fast det där med att svika sig själv när man har lovat är det svåraste. Klart jag gör det om jag måste, men då måste det vara så värt det. 





ha nu en bra lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar