fredag 30 januari 2015

SÅ KOM DOM TILL SLUT







Nu är dom här och jag bara säger "kom till mamma". Älskar skor. Har varit lite dött på skofronten de sista åren så undrar över om jag ska ta upp det igen. Dessa var supersköna, men de såg en aningens stora ut på mig fast what the hell vem bryr sig. Okej, jag kanske, men ska försöka att inte göra det. Tänk liksom vad stadigt jag kommer stå på jorden när allt stormar. Och stålhätta, herregud vad jag ville ha det när jag var liten fjortis. Det gäller nu alltså att ligga bra till hos mig.




Skor som bara måste komma hem till mig och det helst snarast.

* Dr. Martens, den lagom höga varianten, svart eller vinröd
* Adidas superstar, vit/svart. Grymt sköna skor som jag bara måste ha igen
* Nike Air, helvita. Ruskigt snygga 
* Pumps, i nude färg. Missa de på hm då de var slutsålda
* Jeffrey Campbell Perfect-2, svarta och grymt snygga




Finns troligtvis tusen till, men inga jag kan komma på såhär direkt. Ska bli så skönt när mitt dressingroom är klart så jag slipper att ha mina skor nermosade i lådor i hallen. Något trevligt att se fram emot innan det blir vår. 



Fredag idag då. Fy satan vad skönt! Längtat som en idiot som vanligt. Älskar fredagar faktiskt lite mer än skor. Bästa dagen på veckan. Hoppas eran blir bra!




kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar