fredag 30 januari 2015

FREDAG ÄR MIN NYA BFF










Provade såklart skorna idag, jag är ju sämst på att vänta på något och allt ska ske direkt eller aldrig liksom, och dom var sköna. Inga skoskav alls, men lite varma kanske att gå i sex timmar konstant. Storebror sa direkt när han såg dom att jag kommer vara vackrast i världen när jag har på mig skorna. Hur varm i mammahjärtat blir man inte då?! Äääh, skoja såklart. Jag hade fått chocken om han sagt det, typ ring 112 för här är en hjärtattack på väg. Hans ord var kanske lite mer åt det andra hållet. Lite mer så här faktiskt om jag måste vara sanningsenlig, "ha aldrig på dig dom där fula skorna när jag är med". Så eftersom jag, som jag förtydligat tidigare, är världens snällaste mamma så ska jag ha på mig dom när jag hämtar han sen. Man måste ju älska hur pinsamt allt är när man är tonåring. Och ge igen för alla gånger man har fått stått och skäms när de har betett sig lite over the top så att säga. Vill minnas när han slängde sig på golvet på Konsum och störtgrät för att han inte fick något onödigt eller när han vräkte ut en hel skål med exklusiv choklad i någon fin godisaffär i Örebro. Ja och det är bara en liten del så det är helt okej att ge igen lite. 




Ska åka och hämta ovannämnda vid skolan och införskaffa mig lite gott att dricka till ikväll. För ikväll blir det girls night out med en fin fin vän och det ska bli så kul. 



kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar