onsdag 27 augusti 2014

VEE SPEERS AFFISCHER









affischer Vee Speers från Fotografiska



Eftersom den coola Anton Corbijn affisch jag skulle ha till storebrors rum tog slut så fick jag tänka om och jag har tänkt och tänkt och velat och velat. Han är ju liksom inte ett litet barn längre och inte heller vuxen så det är så svårt. För stor för gulligt, för liten för det tuffa. Det gör mig smått galen. 

Dessa från Vee Speers kunde han tänka sig, men något inom mig säger nej. Dom är ju fantastiska på sitt sätt och de har väl en slags innebörd/betydelse, men är de lämpliga att hängas upp på en vägg i en blivande trettonårings vägg?  Det är där jag tvekar. Vore väldigt schysst om ni kunde säga vad ni tycker. Är desperat just nu.





Kram på er

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte dom var hemska :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Äntligen någon som tycker till :) Jag kände att de passade sig inte alls i barnrum/tonårsrum så det blev förstoringar på egna foton istället.

      kram på dej

      Radera