torsdag 28 augusti 2014

Å SÅ VAR DET HOLLY & WHYTE IGEN









Allt från Lindex



Ni vet ju att jag kärat ner mig i Holly & Whyte (Lindex egna kollektion) och igår var jag och Myran där och provade runt lite och vissa passa mig verkligen trots att jag blev överförtjust i dom men, så är det ju tyvärr med en del plagg, att dom bara inte passar ens egna figur. 

Blev inget köp för mig, men jag vill verkligen ha de blå byxorna fast i vinrött och den blåa skjortan till. Riktigt fin kombination. Kjolen på bilden är så sjukt fin och den där "slitsen" i fram var helt perfekt dock har jag lite too much kurvor för den så det vara bara att lägga tillbaka. 

Kavajen är bland det snyggaste och skönaste just nu enligt mig och ekologisk bomullsblandning i den så jag menar finns det egentligen någon anledning att inte köpa den? 

Ni som är Lindex medlem får dessutom 30 % på en vara i damavdelningen så nu kan ni fynda. Jag är i valet och kvalet. Måste nämligen lugna ner mig och inse att jag inte är ekonomisk oberoende. Det ska ju inhandlas gympakläder till sonen och sånt och så såg jag världens sötaste skor till lillebror. Dr Martens i vinrött. Dog sötdöden direkt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar