tisdag 10 september 2013



Tisdag idag är en fullspäckad dag med möten som jag kämpar för att behålla i minnet. Utvecklingssamtal med Myran, föräldramöte hos lillebrors förskola och däremellan försöka att göra lite nytta.

Igår var vi i stallet och longera Candy lite och det gick som det brukar göra för jag suger på det där med longering. Mår ju liksom illa efter fem varv och tappar fokus. Trampar på linor och hatar att hålla i piskan. Candy tycker att efter några varv att hon har gjort sitt och går in till mig och bara står och väntar på att få slippa. Sen var jag tvungen att hjälpa myran med Frida och fick då släppa henne för att springa iväg. Och duktiga Candy bara står där och väntar på att jag skall komma tillbaka. Hon rörde sig inte en enda gång trots långt fint gräs på marken. Det där är en ruskigt undebar häst det.


Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar