onsdag 4 september 2013














Onsdagen är redan här. det går så fort veckorna alltså. Har visserligen varit sjuk både måndag och tisdag denna veckan, men gick det verkligen så här fort för tio år sen? Nää, jag visste väl det. Då ticka klockan så sakta fram, men nu när halva mitt liv gått och jag känner att jag inte hunnit med något då springer den fram. Åker snabbtåg fram och stoppar inte ens på anhalterna utan bara åker och åker tills slutstationen kommer. Ångest på det, säger jag bara.

Idag har jag cyklat till jobbet för här blir man inte betrodd att ha en bil längre då jag på något mystiskt sätt tappat bort en bilnyckel. Fast om jag ska vara ärlig så tror jag att någon tagit den. Eller möjligtvis ett husspöke. Har faktiskt hört talas om att de kan skoja med en och ta saker och lägga dom där dom inte ska vara. Ska lägga upp denna teori ikväll och jag anar att jag kommer få en konstig blick tillbaks. Men då kommer jag antyda att jag är ju liksom mer andlig eller vad säger man? Stark, kanske? Mottaglig, heter det ju. Jag är ju så mycket mer mottaglig för den andra sidan och då är det bergis någon som kommit för att "ta kontakt" med mig. Nycklarna var bara ett sätt att få min uppmärksamhet.   

Ikväll ska vi iallafall upp till stallet och kolla på alla motorcyklar som kommit till kolmilan och är kön normal lång så blir det en kokt korv, annars definitivt inte. Gillar inte att köa för något så tråkigt som en korv. Fast en kokt korv vid Kolmilan är rätt gott. Får fundera på denna saken. 




Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar