onsdag 4 september 2013





Har precis kommit hem från dessa små charmtroll. Shettisar med järnvilja och en del olater. Frida vägrar att gå upp i trav och Wilma ville helst slippa att bli ryktad, men efter lite färska, nyupptagna morötter med blast på från landet så blev dom genast på bättre humör, dock ingen trav. Man får ju tydligen inte be om mirakel. Red lite på Candy, men blev genast rädd då jag tyckte att det knäppte lite i bakbenen. Som tur slutade det nästan direkt och jag andades ut en stund. Vill inte belasta henne för mycket med min kroppstyngd så jag låter Tyra rida mer. Får nog tänka bort planerna med att hoppa med henne. Annars har det varit en riktigt fin dag. Jag har sluppit att tvätta en dag till då en propp gått igen. Hemskt tråkigt det där :)



Ha en fortsatt fin kväll.

1 kommentar: