fredag 30 augusti 2013




Här har ni de nya tilskotten som fått flytta in i min samling. Köpte dom från den lokala skoaffären och till ett fin fint pris. Har ju tittat på Swedish Hasbeens modell, men insett att jag inte har lust att lägga dom pengarna på ett par sandaler så när jag såg dessa hoppa hjärtat till. Och kanske de inte blir använda så mycket nu  detta år, men nästa sommar då jäklar. Har skuffat in dom i sin låda i garderoben ihop med resterande skor. Det harblivit ett gäng på sista tiden, men det kan liksom inte hjälpas. Jag har fått skoabstinens, men nu är det slut på det. Ska bara kolla på ett par snygga knähöga stövlar från hm, men sen totalt slut. Definitivt. 


Fredag idag och blir nog bara jobb halvdag för min söta lilla lillebror vakna inatt med halsont. Så han får vara hemma. 





Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar