fredag 26 juli 2013

FREDAG är allt FINT








Ser ni att min trappa eller säger man trappsteg? är klar?! Jag är så nöjd. Inte för att den blev perfekt (det har jag ändå redan släppt för mina projekt blir så långt ifrån perfekta, men de blir iallafall charmiga) utan för att den blev klar och den blev som jag tänkt mig och jag är så stolt över mig själv att jag vågar. För det känns oftast att modet är det som håller en tillbaks från att börja.  Mitt råd till alla girls därute är att våga. Klart vi kan. Vi kan så mycket mer än vi tror. Och vi är starka. Vardagsstarka. Vi bär barn i våra kroppar, föder i obeskrivlig smärta och är nästan vakna dygnet runt i månader, bär på dessa små barn i år på våra höfter. Klart vi är starka. Starka som satan. Så börja med dina projekt stora som små för fy tusan vad stolt man blir när man klarar det.





Ha nu en riktigt fin fredag och njut av det fina vädret. Dock önskar jag mig en smula regn. Kanske på natten så mina växter inte tuppar av all dess torka för det är så att min vattenspridare har gått sönder och att införskaffa en ny känns ungefär lika kul som att skura toaletten en solig dag. 



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar