onsdag 19 juni 2013



Började dagen med en promenad och så skönt att ha avklarat det och fått lite energi. Känner mig dock lite trött ändå, men det kan nog bero på att jag titta på film till ett i natt och somna nog vid två tiden efter jag tittade mig trött på lite Ewa i Walla kläder.

 Det var tillräckligt tröttsamt att bara inse att man aldrig har råd. Närmaste jag kommer får nog bli att göra en egen. Det ska väl inte vara så svårt heller. Lite klippande och syande så har man sig en fluffig kjol. Har för mig att jag intalat mig själv att jag är typ bäst på allt eller iallafall bra på allt eller jag försöker att vara något som är bra, men ger upp och inser att jag nog ska hålla mig till mina safe spots. Fast klart man måste försöka. Det kan ju bara gå åt helvete och sen så vet man det. Eller så gör man om och gör rätt, men den kör jag sällan på. Blir det fel första gången så brukar jag säga en massa fina ord och demonstrativt slänga saken och slutligen skylla på någon annan att det gick som det gick. Klart inte jag gör fel. Herregud, fel finns liksom inte i mitt vokabulär. Förstår ni då hur fucking perfekt jag är. Jag har ju den bästa av dom bästaste självdiciplinen, är sjukt konsekvent och tummar aldrig på något. Tänker alltid utanför ramarna och tänker definitivt innan jag talar. Städar varje måndag och tvättar munnen med tvål om jag för någon gång skull skulle  säga dessa fula ord som så vanligt används nuförtiden. Ber min bön varje kväll och tackar Gud för maten. Har ordning på ekonomin och sparar till min pension. Äter bara mat utan e ämnen och rullar mina egna köttbullar.... sa jag inte att jag var för bra för att vara sann




ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar