fredag 12 april 2013



www.fotografiska.eu


Dom här två affischerna kan jag tänka mig ute i lusthuset på väggen. Det är bara en sak som stör mig, de är vända åt samma håll. Vet inte om jag kommer gilla detta eftersom jag stör mig redan nu på det. Jag gissar på att det kommer liksom klia i "ta ner tavlan" fingrarna varje gång jag går förbi därute, men det positiva i det är ju att det inte blir så ofta. 

Nu känner jag att det måste bli färdig puffat och piffat där ute så det inte ser så där halvdant ut och omysigt. Det är ju trots allt ett tonårsrum också och just nu är det bara stelt och trist och omysigt och ännu mer omysigt, om ni förstår vad jag menar. Nepp, lite dynor, lite kuddar, lite blomster, lite schyssta lampor så kanske vi har något fint. Fast igår hade vi nästan el överallt och det är inte fy skam. Bort med alla förlängningsdosor och sladdar direkt så man slipper se den härvan iallafall.



Fredag idag då yehoooo.


ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar