onsdag 10 april 2013




byxor & tröja Pomp de Lux, skor Palladium


Idag är det sista dagen på sjukdagarna och imorgon väntas jobbelijobb igen. Och min lilla kille längtar nog till dagis för han har världens tråkigaste mamma. 



Idag bestämde jag mig för att nu är det dax att skärpa till sig med träning och food. Det har blivit mycket socker de sista nu och de sätter sig precis där de trivs bäst och vad ska man göra? Man måste så illa tvunget tacka ja för det var ju liksom man själv som bjöd in dom. Inte riktigt så att jag bjöd in dom personligen att komma och sätta sig som ett mjukt fluff runt min kropp utan mer så här att en vän bjöd in en vän som bjöd in en vän som bjöd in de där irriterande sakerna. Dom som snyltar och vägrar lämna festen. Helst vill de stanna för evigt och bo på din soffa. De kräver cola och choklad varje dag och dom tar inte ett nej. Eller ett nej finns inte i ordspråket just då och inte förns efteråt kommer skulden och den bistra sanningen upp. Inte ville de dej något gott inte, noop de kom för att starta ett krig. De kom för att ta över. De kom för att segra. För att sätta ner deras flagga på denna kropp och ändra om allt som är bra. De kom för att radera ut all din självdiciplin och ersätta den med nothing. Fast nu jäklar ska dom ut .





ha de 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar