fredag 19 april 2013



bilder från www.hm.se


Den där grovstickade filten alltså, jag dör vad snygg den är. Har sneglat på den en tid nu, men känt att pengarna räcker inte till för en filt just nu när det är tusen andra saker man ska ha. Fast det konstiga eller kanske mest logiska när det gäller mig är att spontan köpa skor funkar tydligen hur bra som helst. Där spelar ingenting roll. Skor är en jäkligt viktig sak i livet och jag kan inte få nog. Kan aldrig bli riktig nöjd trots att jag försöker intala mig det. Det är så "mycket vill ha mer" över mig och mina skor. Men vi har väl alla våra svagheter och jag har tre stora... skor, choklad och cola. Har ni några?


Idag ska vi på ett viktigt möte, handla mat och fixa ett abonnemang till storebror. 


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar