tisdag 26 mars 2013



Vad vore livet utan rostbröd eller för den delen min fina rost eller ännu värre, vad vore livet utan mormors hembakta bröd. 


Just nu är jag sjukt trött och ska ta och lägga mig i soffan och läsa en trädgårdstidning och drömma mig bort. Man kan säga att jag är så sjukt trött på min trädgård och önskar snart en bulldozer skulle komma och meja ner allt så ja kan börja om och göra rätt. Eller finns det något rätt eller fel i trädgårdsvärlden?

Idag har Myran ridit på Frida och jag måste säga att hon skötte sig så bra att jag blev chockad. Inte över Myran utan över lilla bestämda, men något tjuriga Frida. Hon var till och med mycket lugnare än Candy och kanske är våra mor och dotter ridturer närmare än jag trodde. Vore ju helt undebart att kunna rida ut ihop och umgås på hästryggen. Tummen upp för det definitivt. Så jag har ju gjort dagens goda gärning idag och får med gott samvete slappa lite. 



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar