tisdag 26 mars 2013






Kan verkligen inte slita mig från denna klänning. Tycker att den är helt undebar. När jag såg den hänga där i affären så visste jag att det skulle bli vi liksom. Undermedvetet, om ni förstår. Jag sneglade och klämde lite på den, men jag skulle ju definitivt inte ha någon mer klänning och definitivt inte en till som är så där lull lullig och romantisk och aldrig blir använd. Nää, det hade jag verkligen gjort klart för mig att den grejen är förbi. Nu ska jag bara välja praktiskt eftersom det finns inte så många tillfällen att ha bara ben och plattat hår. Första gången klarade jag mig, men andra gången vi möttes så skulle jag bara prova (det där med att bara prova brukar alltid misslyckas. Som att bara åka och titta på hundvalpar och komma hem tomhänt) och då var jag ju fast. Jag vara bara tvungen att ha den, äga den, ha på mig den eller bara se på den varje dag och bli lite så där småkär varje gång. Detaljerna är fina och volangen, ja volangen är volangen som är volangen som är anledningen till att jag åkte dit, som gör mitt hjärta svagt och min hjärna slutar att fungera. Den är helt enkelt oemotståndlig.




Ny dag idag, tisdag, som innebär jobb, stallet ( blev inget igår) och städning. Kan inte bli bättre.


Ha de fint



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar