lördag 9 mars 2013





En helt undebart detaljerad tunika/klänning från Ester Elenora som jag köpte i fin, fina butiken Östergården. Har inte haft rätt tillfälle att använda den ännu, men den hänger på min spegel i sovrummet och väntar på sin speciella kväll. Och vad gör det att den hänger där och bara ser så där otroligt vacker ut och nästan ger mig gåshud. Känslan av att tro att man kommer se gudomlig ut i denna kreation är smått magisk för i all ärlighet så brukar det inte alltid bli sådär perfekt som man trott och sett framför sig, men just nu lever jag på den magiska känslan ett tag till.  Känner ni samma sak? 

Men nu ska jag krypan ner i en nybäddad säng i rosas fluffiga linnelakan och bara njuta av att jag inte behöver höra den där förskräckliga väckarklockan pipa klockan fem imorgon. Ska låta den och jag ta sovmorgon till åtta tror jag. Hoppas min kropp inte nekar en välbehövlig pw bara. Den är liksom lite i strejk just nu. Har sovit hur mycket som helst och lugnat ner mig så mycket som går, men ändå ska det strula. Förkyld, ont i halsen och feber har hälsat på i veckan och träningen sprang då fortare än mammas katt Bosse Livrädd gör när han upptäcker att barnen kommer och hälsar på. Stegtävlingen blir liksom lite halvdant. Kan tillföra så mycket mer, men inte just nu. 


Ha de fint  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar